Cybercriminelen maken klantgegevens buit bij Interxion

Interxion maakt bekend dat cybercriminelen er in december 2015 in zijn geslaagd haar ICT-systemen binnen te dringen. De aanvallers wisten toegang te krijgen tot het CRM-systeem van het bedrijf, waarin klantgegevens staan opgeslagen.

Dit blijkt uit een e-mail die Interxion naar klanten heeft gestuurd. Deze mail is in handen van The Register. Bij de cyberinbraak zijn onder andere namen, functies en zakelijke contactgegevens van klanten buitgemaakt.

Interxion benadrukt dat betaalgegevens niet zijn uitgelekt. Ook hebben de aanvallers geen toegang gehad tot data die klanten in de datacenters van Interxion hebben ondergebracht.

Meer over
Lees ook
Verfijndere cyberaanvallen nog geen wake-up call

Verfijndere cyberaanvallen nog geen wake-up call

ABN ARMO: Ondanks het hoge dreigingsniveau blijft de risicoperceptie in het Nederlandse bedrijfsleven achter. Ondernemers lijken de risico’s pas te onderkennen als een aanval tot schade leidt

Drie trends voor cyberaanvallen in 2024

Drie trends voor cyberaanvallen in 2024

Allianz: in België blijven Cyberincidenten (bijv. cybercriminaliteit, verstoringen van IT-netwerken en -diensten, malware/ransomware, datalekken, boetes en straffen) het nummer één risico sinds 2018. In Nederland klommen Cyberincidenten vier posities naar de tweede plaats.

DataExpert kondigt overname Avian Digital Forensics aan

DataExpert kondigt overname Avian Digital Forensics aan

DataExpert kondigt de overname aan van Avian Digital Forensics, een Deens bedrijf gespecialiseerd in digitale recherche- en eDiscovery-technologieën. Met de overname van Avian versterkt DataExpert zijn aanwezigheid in de Scandinavische landen.