Monika den Os aangesteld als Channel & Marketing Director RedSocks

Monika RS portret

RedSocks, het IT security bedrijf dat gespecialiseerd is in malwaredetectie, heeft Monika den Os aangesteld als Channel & Marketing Director. Den Os zal het kanaal van RedSocks in specifieke markten opbouwen en uitbreiden. Verder is zij verantwoordelijk voor de inzet van marketing- en PR-activiteiten om de zichtbaarheid van RedSocks en de verkoopactiviteiten van resellers te ondersteunen.

De functie van den Os is, zoals de naam al doet vermoeden, tweeledig. Enerzijds gaat zij zich de komende tijd richten op het aantrekken en selecteren van nieuwe security partners in zowel Nederland, als Engeland, Frankrijk, Italië en Japan. Zij zal nieuwe partners begeleiden en hen stimuleren eigen services rondom de RedSocks-appliance te ontwikkelen.

Anderzijds zal den Os zich bezighouden met de positionering en branding van het relatief jonge RedSocks. Dit bestaat onder andere uit de verdere ontwikkeling van het ‘Alliance Programma’ dat RedSocks in het kader van de aanstaande Europese Algemene verordening gegevensbescherming (Avg) samen met advocatenkantoor Duthler Associates heeft opgezet. RedSocks en Duthler zullen de komende tijd evenementen organiseren om organisaties binnen de zorg- en overheidssector te informeren over hoe zij zich kunnen voorbereiden op de Avg.

Eerder was zij werkzaam bij Nexenta Systems, waar zij de functie van Channel Marketing Manager EMEA bekleedde. Bij Nexenta was den Os onder meer verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de marketingplannen en organiseerde zij verschillende EMEA-evenementen om Nexenta’s zichtbaarheid in deze regio te verbeteren.

Pim Cornelissen, oprichter van RedSocks, is blij met de komst van den Os: “Monika brengt een schat aan ervaring en een groot netwerk naar ons snelgroeiende en jonge bedrijf. Zij is gewend aan het hoge werktempo van een start-up als Nexenta en heeft bewezen zeer snel te kunnen schakelen en is niet bang om beslissingen te nemen. We hebben er vertrouwen in dat we samen met Monika RedSocks kunnen transformeren van een start-up naar een bloeiend en succesvol bedrijf.”

 
Meer over
Lees ook
Hans Maatkamp volgt Kees van Kempen op bij Distology

Hans Maatkamp volgt Kees van Kempen op bij Distology

Distributeur Distology, gespecialiseerd in IT Cyber Security en Cloud Technologie, heeft Hans Maatkamp per 1 juli aangesteld als Managing Director Benelux.  Kees van Kempen (l) en Hans Maatkamp In die rol volgt hij Kees van Kempen op, die de afgelopen jaren de basis heeft gelegd voor de Benelux vestiging. Deze is recent verhuisd vanuit Eindhoven1

Marie-Louise de Smit benoemd tot Cyber Deals Director

Marie-Louise de Smit benoemd tot Cyber Deals Director

Marie-Louise de Smit (46) is per 1 juni benoemd tot Cyber Deals Director. In deze nieuwe rol wordt zij binnen Aon verantwoordelijk voor het ontwikkelen en leveren van Cyber Insurance Solutions. In nauwe samenwerking met verzekeraars, klanten en partners zal zij klanten helpen om cyberrisico’s op een transparante en inzichtelijke manier verzekerbaa1

G DATA Software AG benoemt Jerrel Abdoel tot Country Manager Nederland

G DATA Software AG benoemt Jerrel Abdoel tot Country Manager Nederland

G DATA Software kondigt de benoeming aan van Jerrel Abdoel (43) tot Country Manager van G DATA Nederland. Hij vervangt daarmee Dirk Cools, die de verantwoordelijkheid krijgt over Frankrijk, België en Luxemburg. De belangrijkste doelstelling van Abdoel is om het marktaandeel van G DATA Nederland binnen de zakelijke markt te vergroten, zonder iets p1