Monika den Os aangesteld als Channel & Marketing Director RedSocks

Monika RS portret

RedSocks, het IT security bedrijf dat gespecialiseerd is in malwaredetectie, heeft Monika den Os aangesteld als Channel & Marketing Director. Den Os zal het kanaal van RedSocks in specifieke markten opbouwen en uitbreiden. Verder is zij verantwoordelijk voor de inzet van marketing- en PR-activiteiten om de zichtbaarheid van RedSocks en de verkoopactiviteiten van resellers te ondersteunen.

De functie van den Os is, zoals de naam al doet vermoeden, tweeledig. Enerzijds gaat zij zich de komende tijd richten op het aantrekken en selecteren van nieuwe security partners in zowel Nederland, als Engeland, Frankrijk, Italië en Japan. Zij zal nieuwe partners begeleiden en hen stimuleren eigen services rondom de RedSocks-appliance te ontwikkelen.

Anderzijds zal den Os zich bezighouden met de positionering en branding van het relatief jonge RedSocks. Dit bestaat onder andere uit de verdere ontwikkeling van het ‘Alliance Programma’ dat RedSocks in het kader van de aanstaande Europese Algemene verordening gegevensbescherming (Avg) samen met advocatenkantoor Duthler Associates heeft opgezet. RedSocks en Duthler zullen de komende tijd evenementen organiseren om organisaties binnen de zorg- en overheidssector te informeren over hoe zij zich kunnen voorbereiden op de Avg.

Eerder was zij werkzaam bij Nexenta Systems, waar zij de functie van Channel Marketing Manager EMEA bekleedde. Bij Nexenta was den Os onder meer verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de marketingplannen en organiseerde zij verschillende EMEA-evenementen om Nexenta’s zichtbaarheid in deze regio te verbeteren.

Pim Cornelissen, oprichter van RedSocks, is blij met de komst van den Os: “Monika brengt een schat aan ervaring en een groot netwerk naar ons snelgroeiende en jonge bedrijf. Zij is gewend aan het hoge werktempo van een start-up als Nexenta en heeft bewezen zeer snel te kunnen schakelen en is niet bang om beslissingen te nemen. We hebben er vertrouwen in dat we samen met Monika RedSocks kunnen transformeren van een start-up naar een bloeiend en succesvol bedrijf.”

 
Meer over
Lees ook
René Mulder nieuwe Managing Director van T-Systems Nederland

René Mulder nieuwe Managing Director van T-Systems Nederland

T-Systems benoemt René Mulder (45) tot Managing Director van T-Systems in Nederland per 1 december 2014. Op dit moment wordt deze positie bekleed door Jerry Boezel, die het bedrijf op eigen verzoek gaat verlaten. "De Nederlandse markt is belangrijk binnen Europa voor T-Systems. In de afgelopen drie jaar heeft Jerry Boezel de klant- en medewerkerte1

Netskope stelt Eduard Meelhuysen aan als VP Sales & GM EMEA

Netskope stelt Eduard Meelhuysen aan als VP Sales & GM EMEA

Cloud enabler Netskope maakt bekend per 1 mei 2014 Eduard Meelhuysen (44) te hebben aangesteld als VP Sales & GM EMEA. Als hoofd van de internationale sales- en marketingorganisatie is het zijn belangrijkste taak de sales- en marketingafdelingen en de sales engineers aan te sturen. Daarnaast zet Meelhuysen zich in voor het neerzetten van Netsk1

G Data stelt Walter Schumann aan als directeur sales en marketing

G Data stelt Walter Schumann aan als directeur sales en marketing

G Data Software maakt bekend Walter Schumann per 1 september te hebben aangesteld als zijn nieuwe directeur sales en marketing. Schumann gaat de focus van G Data scherper richten op internationaliseren. Daarnaast moet de nieuwe directeur sales en marketing het marktaandeel van het bedrijf in de zakelijke markt laten groeien. “G DATA heeft al een s1