Kaspersky versterkt kennisnetwerk DHPA

Kaspersky Lab is technology partner van DHPA. Meer dan 400 miljoen consumenten en meer dan 270.000 bedrijven maken gebruik van de oplossingen van Kaspersky. Met deze samenwerking wordt beoogd om de bij DHPA aangesloten deelnemers nog beter in staat te stellen de data die zij beheren te beveiligen.

“Wij zijn erg blij met het partnership met DHPA. Op dit moment maakt Kaspersky Lab een sterke groei door met zijn MSP-oplossingen. Onlangs hebben we de beveiliging voor Office 365 toegevoegd waarmee we een volledige security-portfolio kunnen bieden. Met DHPA kunnen we elkaar versterken op het gebied van expertise en kennis richting de markt. Wij zijn verheugd om in een snel veranderende markt met een innovatieve club als DHPA te kunnen samenwerken”, aldus Martijn van Lom, General Manager Kaspersky Lab Benelux.

“Kaspersky Lab is een gevestigde naam in security-land. Als DHPA netwerk kunnen we profiteren van een uitbreiding van expertise. We zullen zeker gaan zien dat deze partij weer nieuwe inzichten brengt voor de cloud service providers die bij DHPA zijn aangesloten. Bij hen speelt dagelijks de vraag hoe zij hun klanten niet alleen een goed werkende, maar ook veilige, continue dienstverlening kunnen garanderen”, aldus Ruud Alaerds, directeur DHPA, Trusted Cloud Experts.

Kennisdeling

Beide partijen kijken uit naar een lange en vruchtbare samenwerking. Het DHPA-netwerk en andere geïnteresseerden zijn daarom uitgenodigd voor het Kaspersky Lab MSP event op 18 april 2018 op de KNVB-campus in Zeist. Tijdens een middag worden commerciële en technische sessies aangeboden die een compleet overzicht geven van het MSP-programma van Kaspersky Lab. Daarnaast worden tips & tricks gegeven om het potentieel van professionele MSPs te realiseren.

 
Meer over
Lees ook
IT-groep Interstellar per direct grote speler op Nederlandse markt

IT-groep Interstellar per direct grote speler op Nederlandse markt

Zes succesvolle bedrijven uit de IT-sector bundelen vanaf begin februari de krachten onder de vlag van IT-groep Interstellar. Hierdoor ontstaat per direct een nieuwe grote IT-dienstverlener met landelijke dekking in Nederland.

TP-Link Wi-Fi 6 Access Points voor de zakelijke markt

TP-Link Wi-Fi 6 Access Points voor de zakelijke markt

TP-Link introduceert haar nieuwe Wi-Fi 6 Access Points voor wand en plafond montage: EAP660 HD en EAP620 HD. Dankzij Wi-Fi 6 worden de mogelijkheden van het Omada platform flink uitgebreid om zo de snelheden te verhogen en de capaciteit van draadloze zakelijke netwerken uit te vergroten.

Over het hoe en waarom van Data Integriteit

Over het hoe en waarom van Data Integriteit

De hoeveelheid data die in organisaties omgaat is de laatste jaren enorm toegenomen en dat zal alleen maar groeien. Steeds meer bedrijven zien de toegevoegde waarde van al die data in. Ze gaan aan de slag met Big Data en Business Intelligence tools om meer inzicht te krijgen in hun bedrijfsvoering.