BlackBerry AtHoc integreert met Microsoft Teams

Blackberry-logo-400300

BlackBerry presenteert de integratie van zijn crisiscommunicatie-oplossing, BlackBerry® AtHoc®, met het real-time samenwerkingsplatform Microsoft Teams.

Onmisbare meldingen

Vanwege de pandemie passen werknemers zich aan en gebruiken ze verschillende tools om hun werkzaamheden te doen en verbonden te blijven met collega’s. Daarom moeten organisaties de juiste IT- en beveiligingsregels opstellen, zodat digitaal werken mogelijk is en blijft. De integratie van BlackBerry AtHoc met Teams sluit daarbij aan. Deze zorgt ervoor dat elke organisatie, die via het platform communiceert, in staat is om rechtstreeks contact op te nemen met iedereen binnen de organisatie tijdens een crisissituatie. Zo kunnen organisaties werknemers waarschuwingen of belangrijke updates sturen en zien of medewerkers in orde zijn in het geval van een noodsituatie.

"In grote wereldwijde organisaties is tijd van essentieel belang", zegt David Wiseman, Vice President of Secure Communications bij BlackBerry. “Met BlackBerry AtHoc kunnen managers op elk apparaat zoveel waarschuwingen en updates publiceren als nodig is. Deze nieuwe mogelijkheid om crisiscommunicatie via Teams te beheren, zal het proces stroomlijnen en meer inzicht geven tijdens een noodsituatie. Dit is een geweldige kans voor ons om ons bereik uit te breiden en de nodige ondersteuning te bieden aan organisaties die het Teams-platform al gebruiken."

Lees het volledige, Engelstalige persbericht hier.

Lees hier alle aankondigingen die tijdens de BlackBerry Security Summit zijn gedaan. Sessies kunnen de komende 30 dagen nog bekeken worden na registratie.


Lees ook
‘Wij hebben als security-industrie ook een maatschappelijke plicht’

‘Wij hebben als security-industrie ook een maatschappelijke plicht’

Onlangs lanceerde McAfee een gratis security-app voor zowel Android als iOS. Tijdens het Mobile World Congress 2014 in Barcelona ging Raj Samani, chief technology officer EMEA van deze Intel-dochter, dieper in op de redenen achter deze lancering. “Wij hebben ook een maatschappelijke plicht om mensen te helpen zich bewust te worden van de risico’s1