Monika den Os aangesteld als Channel & Marketing Director RedSocks

RedSocks, het IT security bedrijf dat gespecialiseerd is in malwaredetectie, heeft Monika den Os aangesteld als Channel & Marketing Director. Den Os zal het kanaal van RedSocks in specifieke markten opbouwen en uitbreiden. Verder is zij verantwoordelijk voor de inzet van marketing- en PR-activiteiten om de zichtbaarheid van RedSocks en de verkoopactiviteiten van resellers te ondersteunen.

De functie van den Os is, zoals de naam al doet vermoeden, tweeledig. Enerzijds gaat zij zich de komende tijd richten op het aantrekken en selecteren van nieuwe security partners in zowel Nederland, als Engeland, Frankrijk, Italië en Japan. Zij zal nieuwe partners begeleiden en hen stimuleren eigen services rondom de RedSocks-appliance te ontwikkelen.

Anderzijds zal den Os zich bezighouden met de positionering en branding van het relatief jonge RedSocks. Dit bestaat onder andere uit de verdere ontwikkeling van het ‘Alliance Programma’ dat RedSocks in het kader van de aanstaande Europese Algemene verordening gegevensbescherming (Avg) samen met advocatenkantoor Duthler Associates heeft opgezet. RedSocks en Duthler zullen de komende tijd evenementen organiseren om organisaties binnen de zorg- en overheidssector te informeren over hoe zij zich kunnen voorbereiden op de Avg.

Eerder was zij werkzaam bij Nexenta Systems, waar zij de functie van Channel Marketing Manager EMEA bekleedde. Bij Nexenta was den Os onder meer verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de marketingplannen en organiseerde zij verschillende EMEA-evenementen om Nexenta’s zichtbaarheid in deze regio te verbeteren.

Pim Cornelissen, oprichter van RedSocks, is blij met de komst van den Os: “Monika brengt een schat aan ervaring en een groot netwerk naar ons snelgroeiende en jonge bedrijf. Zij is gewend aan het hoge werktempo van een start-up als Nexenta en heeft bewezen zeer snel te kunnen schakelen en is niet bang om beslissingen te nemen. We hebben er vertrouwen in dat we samen met Monika RedSocks kunnen transformeren van een start-up naar een bloeiend en succesvol bedrijf.”

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *